Voorwaarden

RETOURNEREN & RUILEN

Heeft u uw bestelling ontvangen, en wilt u iets terugsturen en/of ruilen? Geen enkel punt, vraag dan binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling een retournummer aan bij de klantenservice. Dit kan telefonisch via 020-820 0911 of via email: info@millercanefield.nl 


ZICHTTERMIJN VAN 14 DAGEN

Vanaf het moment dat u uw bestelling thuisbezorgd krijgt, heeft u het artikel / de artikelen veertien (14) dagen op zicht. Wanneer u niet tevreden bent over een artikel, kunt u het binnen deze zichttermijn ruilen of retour sturen. Als u een retournummer heeft ontvangen, dient u het artikel / de artikelen binnen veertien (14) dagen aan ons terug te sturen. Lingerie en zwemkleding dient u om hygiënische redenen altijd boven uw ondergoed te passen.

 

EENVOUDIG ARTIKELEN RUILEN

Indien u één of meerdere artikelen wilt ruilen voor een andere maat, dan kunt u een omruiling aanvragen via info@millercanefield.nl . De klantenservice van Miller & Canefield checkt de beschikbaarheid van uw gewenste ruilmaat en reserveert deze vervolgens direct. U kunt ook zelf naar een van onze filialen komen, maar zorg dan in ieder geval voor een volledig ingevuld retourformulier. Er kan alleen geruild worden voor hetzelfde artikel in andere maat. Mocht uw gewenste maat niet meer beschikbaar zijn, dan nemen wij even contact met u op om dit te melden en kunnen wij desgewenst uw ruiling omzetten in een retour. Bij een retour of omruiling via de winkel storten wij altijd het geld van uw webshop-aankoop terug, en rekent u in de winkel de nieuwe aankoop af.
 

ARTIKELEN RETOURNEREN

Om een artikel te retourneren, moet u altijd in het bezit zijn van een retournummer. Dit nummer kunt u via info@millercanefield.nl aanvragen. Wanneer u een retournummer heeft ontvangen, heeft u veertien (14) dagen de tijd om het artikel aan ons terug te sturen of in een van onze winkels terug te brengen. Miller & Canefield verzendt haar bestellingen altijd gratis binnen Nederland bij besteding van minimaal 50 euro. Voor België hanteren wij het zeer voordelige tarief van € 6,95 euro. De kosten voor het terugsturen van artikelen zijn voor uw eigen rekening. Wij raden aan om uw retour als pakket via PostNL te verzenden. Dan ontvangt u namelijk een verzendbewijs en is uw pakket altijd traceerbaar via track & trace. De kosten hiervan bedragen € 6,95.

BINNEN 14 DAGEN UW GELD TERUG

Na ontvangst van uw retour in goede orde, ontvangt u binnen 14 dagen het aankoopbedrag van uw retour terug op uw rekening (verzendkosten worden niet vergoed). Terugbetaling vindt automatisch via de rekening / betaalmethode waarmee de originele betaling is gedaan. 

  RETOUR STUREN

Indien u een artikel wilt retourneren, dient u de volgende punten aan te houden:

Vraag online een retour aan bij de klantenservice. 
U ontvangt per e-mail een retournummer en instructies voor de retourzending.
Afhankelijk van uw wens ruilen wij het artikel / ontvangt u het aankoopbedrag terug. 

 

RETOURADRES

Miller & Canefield Webshop
Vijzelstraat 67
1017 HG Amsterdam
NEDERLAND

Óf retourneer uw artikel naar het filiaal dat het verzonden heeft.


Belangrijk! 

Retourzendingen worden alleen geaccepteerd als deze voldoen aan alle onderstaande voorwaarden:

  • De zending dient voldoende gefrankeerd én van een geldig retournummer voorzien te zijn. Wij raden u aan om uw retour altijd als postpakket te versturen.
  • Het artikel dient / de artikelen dienen in originele verpakking retour worden gestuurd. De verpakking dient compleet en onbeschadigd te zijn. 
  • Het artikel dient / de artikelen dienen onbeschadigd te zijn en geen gebruikssporen te vertonen.
  • Wij crediteren geen beschadigde en/of gebruikte artikelen. 

 

Een onaangemelde retourzending of een retourzending zonder retournummer en/of waar geen (toereikende) portokosten voor is voldaan, wordt niet door ons in ontvangst genomen en gaat per omgaande retour naar de afzender. Eventuele kosten die hieraan verbonden zijn, zijn voor rekening van de afzender.

Artikelen die gebruikt en/of beschadigd zijn, of waarvan de verpakking/seal beschadigd is of ontbreekt, worden eveneens niet geaccepteerd en gaan direct retour naar de afzender. De verzendkosten die hieraan verbonden zijn, zijn voor rekening van de afzender. 

Indien uw bestelling beschadigd is bezorgd, verzoeken we u dit z.s.m, doch uiterlijk binnen 48 uur aan de klantenservice te melden. 

Voor verkeerd geleverde / bij ontvangst beschadigde artikelen geldt een uitzondering. In dit geval worden de kosten voor het retour sturen uiteraard wel door Miller & Canefield vergoed. Hetzij via het toesturen van een pakketzegel, of door het terugstorten van de bezorgkosten op uw rekening.